Poradenství
K základní nabídce poskytovaného software patří i kvalitní doprovodné služby umožňující komplexní řešení nasazení aplikace ve firmě.
- Školení
- při instalaci aplikačního SW provedeme základní zaškolení uživatele s obsluhou SW včetně nastavení a konfigurace instalovaného systému podle potřeby uživatele
- při aktualizaci SW provedeme seznámení uživatele s aktuálními změnami SW včetně jejich obsluhy
- při provozu SW poskytujeme telefonickou konzultační podporu (hotline) ke všem našim produktům
- Hardware
- před instalací aplikačního SW provedeme technické posouzení stávajícího hardwarového vybavení , případně doporučíme změny k dosažení optimalizovaného výkonu.
- u uživatele požadujícího komplexní řešení provedeme návrh hardwarového vybavení včetně jeho zajištění.
- v případě uvažované inovace hardware uživatelem poskytneme kvalifikované poradenství na volbu jednotlivých komponent.
- Servis
- na provoz našeho aplikačního SW poskytujeme obvyklé standardní servisní služby související s jeho provozem.
- pro uživatele požadující zvláštní služby a podporu, poskytujeme možnost uzavření servisní smlouvy v několika variantách podpory a údržby systému.
- obsah servisní smlouvy je možno definovat plně dle potřeby uživatele a tyto servisní služby jsou hrazeny měsíčním paušálem.
- Poradenství
- pro uživatele ekonomického SW poskytujeme kvalifikované účetní a mzdové poradenství
- Uživatelské služby
- v případě potřeby uživatele provedeme modifikaci aplikačního SW na základě kvalifikované analýzy podmínek zadaných uživatelem.