Poradenství

 

K základní nabídce poskytovaného software patří i kvalitní doprovodné služby umožňující komplexní řešení nasazení aplikace ve firmě.

  • Školení
    • při instalaci aplikačního SW provedeme základní zaškolení uživatele s obsluhou SW včetně nastavení a konfigurace instalovaného systému podle potřeby uživatele
    • při aktualizaci SW provedeme seznámení uživatele s aktuálními změnami SW včetně jejich obsluhy
    • při provozu SW poskytujeme telefonickou konzultační podporu (hotline) ke všem našim produktům
  • Hardware
    • před instalací aplikačního SW provedeme technické posouzení stávajícího hardwarového vybavení , případně doporučíme změny k dosažení optimalizovaného výkonu.
    • u uživatele požadujícího komplexní řešení provedeme návrh hardwarového vybavení včetně jeho zajištění.
    • v případě uvažované inovace hardware uživatelem poskytneme kvalifikované poradenství na volbu jednotlivých komponent.
  • Servis
    • na provoz našeho aplikačního SW poskytujeme obvyklé standardní servisní služby související s jeho provozem.
    • pro uživatele požadující zvláštní služby a podporu, poskytujeme možnost uzavření servisní smlouvy v několika variantách podpory a údržby systému.
    • obsah servisní smlouvy je možno definovat plně dle potřeby uživatele a tyto servisní služby jsou hrazeny měsíčním paušálem.
  • Poradenství
    • pro uživatele ekonomického SW poskytujeme kvalifikované účetní a mzdové poradenství
  • Uživatelské služby
    • v případě potřeby uživatele provedeme modifikaci aplikačního SW na základě kvalifikované analýzy podmínek zadaných uživatelem.